Monday, October 25, 2010

Leeteuk's Twitter Update [16.10.10]

teuk


날개 찾았다..ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

I found my wings..hehehehehe





지금은 대만입니다..소녀시대 콘서트 게스트..이런 바쁜생활좋아요^^ 대만팬여러분 조만간 슈퍼쇼에서 정식으로 만나요!!

I'm in Taiwan now… As a guest for SNSD's concert… Love this kind of busy life ^^ Taiwan FANS, we will see each other officially during Super Show!!

No comments:

Post a Comment